Zastosowania > Możliwości usługi

W biurze

Faks internetowy MultiFax jest idealnym rozwiązaniem problemów związanych z obsługą korespondencji praktycznie w każdym biurze, bez względu na jego wielkość.

Poza oczywistymi aspektami używania MultiFax, takimi jak możliwość jednoczesnego przyjmowania i wysyłania wielu faksów, brakiem zajętości linii, czy brakiem problemów z kończącym się papierem / tonerem, usługa MultiFax rozwiązuje także inne, istotne problemy występujące w tradycyjnym rozwiązaniu faksowym:

Archiwizacja i trwałość dokumentów:

  • każdy fax jest automatycznie zeskanowany, co umożliwia dowolną, elektroniczną metodę archiwizacji dokumentów. Dodatkowo, na życzenie Klienta, kopie bezpieczeństwa archiwizowane mogą być przez Operatora usługi MultiFax.

Zarządzanie dokumentami, wyszukiwanie:

  • dzięki swej elektronicznej formie, faksy otrzymane z systemu MultiFax w niezwykle łatwy sposób dają się katalogować, przypisywać do poszczególnych Klientów, integrować z systemami CRM, czy choćby przechowywać wraz z resztą korespondencji na komputerze przenośnym. Dzięki zastosowaniu zunifikowanego nazewnictwa plików istnieje także możliwość prostego i szybkiego wyszukiwania faksów.

Bezpieczeństwo poufnych danych.

Bezpieczeństwo informacji rozpatrywać należy w dwóch aspektach – bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego:

  • Od strony bezpieczeństwa wewnętrznego, dzięki kierowaniu istotnych dla firmy informacji bezpośrednio do osoby decyzyjnej, zarządu czy właściciela, ogranicza się obieg informacji poufnych wewnątrz organizacji. Proces ten wspomagany jest także poprzez przydzielanie kilku niezależnych numerów faxu i zdefiniowania ich jako publicznych (np. fax w postaci korespondencji email przychodzi do całego działu handlowego) oraz poufnych – fax przychodzi do Prezesa i jego zaufanego pracownika.
  • Od strony bezpieczeństwa zewnętrznego, a co za tym idzie możliwości przechwycenia wiadomości fax poprzez podsłuchanie linii telefonicznej, usługa MultiFax gwarantuje Państwu, dzięki swoim zabezpieczeniom poziom bezpieczeństwa porównywalny z poziomem większości banków udostępniających zarządzanie kontem za pomocą strony www.

Monitoring informacji, kontrola jakości obsługi Klienta:

  • Dzięki MultiFax, w prosty sposób jesteśmy w stanie monitorować całą korespondencję przychodzącą i wychodzącą, w celu np. kontroli jakości obsługi Klienta.

Zapraszamy Państwa do rozmowy, na temat możliwych zastosowań w Państwa Biznesie. Prosimy o nieskrępowany kontakt, nasi konsultanci pozostają do Państwa dyspozycji.





Logowanie Zaloguj

Zaufali nam